raar!!.. zo in je eentje - Reisverslag uit Three Points, Verenigde Staten van bas botman - WaarBenJij.nu raar!!.. zo in je eentje - Reisverslag uit Three Points, Verenigde Staten van bas botman - WaarBenJij.nu

raar!!.. zo in je eentje

Blijf op de hoogte en volg bas

23 Mei 2017 | Verenigde Staten, Three Points

Zaterdag 20 mei:
Vandaag eerste dag zonder Sil, en best een beetje raar. I pod in, en knallen maar. Wel heerlijk gelopen, en vooral heerlijk gegeten.. in aqua dulce. Een klein plaatsje met 3 winkels en een restaurant. Maar prima snafelen. Even een siësta, totdat de grootste hitte voorbij was. Om 4 uur vertrokken om nog 8 mijl af te leggen. En daar lig ik nu. In mijn eentje boven op een berg op mijl 462. Maar toch wel mooi 18 mijl af gelegd.

Slaap lekker.

• 24 Mei 2017 - 20:30

Kees:

Gewoon doorgaan Bas blik op vooruit, je kom vast wel iemand tegen waar je een dag of meer, mee op kan lopen.Veel sterkte en ik blijf je volgen.

• 25 Mei 2017 - 21:28

Miek En Henk . Botman:

Hoi Bas wat leuke verslagen stuur je. Wij lezen je bericht in de camper in Frankrijk.We begrijpen dat je nu alleen het traject gaat volgen. Hoe bevalt je dat het is zeker even wennen. Zijn er meerdere lopers op de route en waar komen die vandaan? Het is prachtig om je op waarbenjij te volgen. Wat zie je veel van de wereld. Wanneer kunnen we je eens bellen? Dat zou leuk zijn . Je kuntnons ev. S avonds ook bellen in de bus. Misschien lukt dat. Lieverd, het ga je goed. Fantastisch wat je allemaal meemaakt. Doei maat

bas

"Het Pacific Crest Trail loopt langs de hoogste delen van de Sierra Nevada en de Cascade Range, die zo'n 160 à 240 km ten oosten van de Amerikaanse Stille Oceaankust liggen. Het pad begint in het zuiden in het plaatsje Campo (Californië) op de grens met Mexico. Van daaruit loopt het Pacific Crest Trail noordwaarts langs heuvelruggen en bergketens. Het pad doorkruist 25 nationale bossen, 7 nationale parken en verschillende beschermde wildernisgebieden. Het pad steekt de staten Oregon en Washington door alvorens z'n noordelijke terminus te bereiken juist over de grens met Canada in het Manning Park in Brits-Columbia. De totale lengte van het pad bedraagt 4286 km. Het hoogteverschil bedraagt ongeveer 4000 m. De hoogste bergpas is de Forester Pass." Dit is een beknopte omschrijving van wat deze 38 jarige jongen afkomstig Alkmaar gaat bewandelen in 2018. 6 maanden onbetaald verlof, opzoek naar mijn grootste avontuur ooit!

Actief sinds 21 Maart 2017