De kop is eraf! - Reisverslag uit Hillcrest, Verenigde Staten van bas botman - WaarBenJij.nu De kop is eraf! - Reisverslag uit Hillcrest, Verenigde Staten van bas botman - WaarBenJij.nu

De kop is eraf!

Blijf op de hoogte en volg bas

13 April 2017 | Verenigde Staten, Hillcrest

Zo, daar zijn we dan. De eerste 2 dagen zijn achter de rug. De vlucht alléén al was een avontuur op zich zelf. Na 11 uur eindelijk aangekomen in LA, blijkt mijn aansluitingsvlucht pas 5 uur later te vertrekken? Ik zal nooit meer klagen over de NS, als je dit een keer hebt mee gemaakt. Moe maar voldaan aangekomen in Hill Crest ( de mare van San Diego zeg maar) hebben Sil en ik maar eerst een klein pintje gedronken op een goede afloop van dit prachtige avontuur. 2 dagen verder staan de voorraad dozen klaar voor verzenden, en vertrekken we vrijdag richting Campo. ( start van de PCT).
Ik heb er nu al zin an!!!

• 13 April 2017 - 23:26

Patrick:

Prachtig mannen zet hem op en ik hoop op nog meer positieve reacties.
    groet patrick en Wil

• 14 April 2017 - 09:11

Miek Botman:

Wat prachtig om je verhaal te lezen. Dat is een hele fijne ervaring. Ik zie je al op het vliegveld en samen met Sil aan een pintje. Kanjers, we denken aan jullie en vergeet niet...beleven.

• 14 April 2017 - 20:03

Kees Henneman:

Al gestart mannen? of moet er nog veel geregeld worden vergunningen om te kamperen en zo?

• 14 April 2017 - 21:08

Henk Botman:

Hoi Bas, leuk te horen dat jullie verlangen om te gaan starten. Het lijkt mij geweldig om te ervaren
    hoe schoenen en je rugzak met verpakking aan voelen. De tentjes opzetten gas pitje aan en thee zetten.
    Kikkers vangen billen braden. Ja Bas en Sil god schiep voedsel voor mensen en vogels maar ze moesten
    er wel voor vliegen. Ik heb vertrouwen in jullie kanjers. Gr,. Henk.

• 17 April 2017 - 21:02

Gerda:

Gaaf om te lezen Bas!
    Geniet maar lekker!

• 21 April 2017 - 17:49

Marleen Monsees:

Tjee, is dit de Bassie die als driejarige blonde krullenbol in onze woonkamer recht op het volle potje af liep om het om te kieperen?
    Goed man, volg je dromen en geniet je suf! X Marleen

• 25 April 2017 - 17:49

Henk Botman:

Hoi Bas, heb je filmpje gezien. Blijft dat tentje goed staan bij die storm. Reizen jullie met meerdere personen en van waar komen die. Heeft Sil je al geleerd wat er allemaal uit het bos gegeten kan worden
    om te overleven, die kennis heeft hij op gedaan in zijn diensttijd. Wat lopen jullie gemiddeld per dag.
    De groeten van Ma.Pa.

• 25 April 2017 - 20:59

Rob Monsees:

Hoi Bas!

Het gaat je goed hoorde ik van je pa en ma. Je ziet af in een mini tentje en leeft wat de natuur geeft: slakken, vogeltjes, een eitje hier en daar, rupsje, een gammel konijn. En dat is wat anders dan een gemarineerde speklap van Appie H te B.
    Hoeveel metertjes doe je zo per dag? Hoe is het weer daar, goed loopweer? Af en toe een Budweiser?
    Marleen zit in Frankrijk, Floor op Mallorca en het eenvoudige volk blijft thuis!
    Veel plezier, let goed op jezelf en schorpioenen. grv rob&gerda

• 28 April 2017 - 06:20

Bas:

We lopen zo'n 25 km per dag. Vandaag zijn we aangekomen in ydillwild waar we even 2 daagjes tot rust komen. Zaterdagochtend gaan we weer verder. Dan tikken we de 200 Mile aan.

Gr,
    Bas

• 15 Mei 2017 - 11:30

Han En Riet Burgers :

Hee Bas en Silvan,

Mooi man zo'n tocht. Van Silvan hoorden we, toen we in maart op Bonaire waren, dat ie een eind met je "op zou lopen". Succes mannen en jij helemaal Bas wanneer Silvan weer terug gaat naar "De Klip".
    Niet teveel pintjes dat zakt naar je benen dan wordt het loodzwaar. En denk erom met Silvan géén medelijden "Eens Marinier altijd Marinier". Zeg dat maar tegen 'm als ie begint te mekkeren.
    We blijven je/jullie volgen en zien uit naar je verhalen en foto's.

Succes en hartelijke groeten,
    Han en Riet Burgers

bas

"Het Pacific Crest Trail loopt langs de hoogste delen van de Sierra Nevada en de Cascade Range, die zo'n 160 à 240 km ten oosten van de Amerikaanse Stille Oceaankust liggen. Het pad begint in het zuiden in het plaatsje Campo (Californië) op de grens met Mexico. Van daaruit loopt het Pacific Crest Trail noordwaarts langs heuvelruggen en bergketens. Het pad doorkruist 25 nationale bossen, 7 nationale parken en verschillende beschermde wildernisgebieden. Het pad steekt de staten Oregon en Washington door alvorens z'n noordelijke terminus te bereiken juist over de grens met Canada in het Manning Park in Brits-Columbia. De totale lengte van het pad bedraagt 4286 km. Het hoogteverschil bedraagt ongeveer 4000 m. De hoogste bergpas is de Forester Pass." Dit is een beknopte omschrijving van wat deze 38 jarige jongen afkomstig Alkmaar gaat bewandelen in 2018. 6 maanden onbetaald verlof, opzoek naar mijn grootste avontuur ooit!

Actief sinds 21 Maart 2017